Thursday 23 August 2012

Birdie!

Assalamualaikum.
Macam 'asdfghjkl' je tajuk. Bukan nak mencarut dorh.
Cara nak menyebut bende alah tu 'Birthday'. Nie lah dia kalau dah 'PANDAI' sangat BI + BM.
*Tangan di bahu, mata ke atas*
 Berbalik pada tajuk. 
Happy Birthday nie aku nak tujukan kepada NURUL AQILAH K-Pop lover.
act, date nya 21 August
Lambat tu memang lambat, tapi aku wish gak lah.


That's me with her k.
Dia yang pakai tudung PUTIH melepak tu lah.
This year, tahun terakhir aku dapat wish dia ftf. 
Hadiah yang aku bagi, Kad RAYA + kad Birthday . Means, 2 in 1 lah ye. Dengan Coklat 10 biji, satu buku nota.
Nak tengok?
This...
Nice right? Ececeh.. Puji diri lak.
K, That's all.
To AQILAH

생일 축하합니다
생일 축하합니다
생일을 축하합니다  Aqilah
생일 축하합니다
 Weyh, Aku bantai seyh! 
Kau pandai2 ah translate. Aku memang bute Korea. 
SORRY. 

No comments:

Post a Comment