Sunday 2 October 2011

Hampir2..

Semalam....01/09/2011..
Aku ngan family yg ada kat umah nie kluar lah....(b'jalan)
mcm yg kowang tau aku nie mmg b'photoshoot jekan...
aku amik gamba lah kat dpn umah...
then...otw tu dpn SMK Sungai Choh...
ada lori nie tau...
dia bawak punya laju...bapak aku drive sblh dia je...
pastu, naseb baek lah bapak aku ke kanan...
lori tu line tgh...
Lampu merah...bapak aku pown berhenti...Then,
lori tu dh tau handbreak x mkn....dia pegi bwk laju2....dia punya brek bukan main bising lg...
Pastu, mak aku dh menjerit lah risau....aku pown jantung masa tu mmg tgh laju...
Naseb baek lah dia berenti bukan blakang keta aku....
Kalau x mmg tersodok lh keta aku tuhhh!!!
time tu aku teringat accident yg hampir memautkan aku bbrapa bulan lps...
Aku berharap perkara tu x berulang lg....Aminnn...
yg nie blurr skit...

No comments:

Post a Comment