Sunday 16 October 2011

Choir

Ini koir kedua kumpulan KRK buat...
tapi ada beberapa org kelas Adil ngan sorang kls Jujur..
best giler lah...aku rasa mcm x menyesal je masuk...
Alhamdulillah lah persembahan kitowang b'jalan lancar..
aku ada gamba ahli koir perempuan je yg amik sama2..
lelaki nk amik gamba...b'terabur sume...mcm budak tadika je...
nilah gamba ahli koir pompuan...Smartkan...
Kalau nk tgk gamba nie dgn lbh jelas lg...pegilah melawat FB aku..
heheheh...
Tapi aritu kat blakang dewan mmg t'gelak jelah..
dh duduk sama ngan Saniah camtu lah jadinya...
Walaupown persembahan kitowang yg terakhir...smgt nyanyian kitowang tu cikgu kata cam persembahan yg pertama...segan...
Btw...kalau aku gelak camtu b'makna aku nie x de masalah...
x pecaya tanya model kawan-kwan aku..
Kalau nk tgk budak laki punya ahli kat bwh...




 Ada gamba yg kitowang tgh mencekik...sbb kelaparan...
btw..x lupa juga kepda tenaga pengajar  Ustaz kita...


Walaupown sorang je...tapi 'beliau' boleh buat kumpulan koir nie mcm yg mengajarnya tiga org...
jgn main2 tau!!
Ustaz pown menyanyi jugak..dgn cikgu Suraya..

 Sorilah gamba x brp jelas...
Kamera aku bukan mcm kamera korang..
Nie pown dh cuba trgkan skit2...
ada satu lg gamba gempak yg org tertanya2...apa benda tuhh!!
  Cube tgk apa benda yg kitowang tnjuk tuhhh..
teka2 lah....hadiah menanti anda...
ok...nk tgk gamba lain...kt fb...

No comments:

Post a Comment