Saturday 16 March 2013

Result :O

Assalamualaikum
Tajuk tu poyo je. Btw, skolah kesayanganku baru je habis exam. Aku tau korang semua dah dpt result dah pon kan. Mesti gempak an result masing2. And, post kali nie tak dirancang o.o1% pon. Tapi, disebabkan Twitter dah bagi aku masa untuk update cause kena twitlimit. Haaa... nampak tak mcm mana rapatnye aku dengan twitter. xD 
 
K. Dah nama pon baru habis exam, mane lah cikgu nk bagi paper cepat an. Dah dapat 1 paper je. Science. Result mmg gempak weyh. Tak kena target langsung. Sipi2 pon tak. Siput ade ah. :'( So, I hope PMR nnti semuaaaaaaaaaaa doakan aku dan team PMR dapt markah yang di target. 'Amin'. Congrats for the friends yang dapat result yang ditarget. :)
One more thing, nak tau tak? Muka kitorang dah kluar paper Seminar Yayasan Bank Rakyat . LOL. Tu ah korang, tak beli paper. Zaman teknologi an. Hahaha.. Tekan itu, kluarlah tu. Tekan nie, kluarlah nie. :P Tapi, aku tak tengok lagi pon. -_- Tapi yang aku tau, muka Isyraf dah kluar. Dia wakil SMKBS2 lah k. Hahaha.. And misi kitorg skrg cari gambar yang 'mamat' tu snap. Mane x nye, dalam paper kluar sekeping dua je gambar. Kamera kemain besar kot time dia snap tu. -,-

So. Bye. :) 
Do read, do follow

 

No comments:

Post a Comment