Friday 25 January 2013

Hye 2013

Assalamualaikum..
Hye. *jln dekt blog sambil tutup muka* K. Tau ah wa lambat ucap 'Hye 2013. Wa dah x de banyak masa durh form 3 nie. Now, baru wa tau camne org kata dia 'busy'. Ok fine. -_- Makin tua aku nie makin cepat merepek. Maklumlah dh byk mkn kerepek. Cause me orang kampung *psg lagu Jimmy Palikat dan One Nation Emcee* -..- Tetibe lak. Ok papehal pon. Tahniah akak2 abang2 SMKBS2 yang berjaya naikkan ranking sekolah dengan meramaikan ahli yang dpt straight A. *hoooooo! Tepuk tangan dgn semangat*. Kite troskan dgn aktiviti yg nk diceritakan harinie.
____________________________________________________________
Haaaaa, you know what, tahun nie dahku hanya pelajar biasa sahaja. *ececeh* Takde lagi baju biru, tudung biru, kasut hitam dan kena marah2 orang. Hahaha.. Poyo lak. Actually, haritu... kitorang ada plan untuk hias kelas. Dan plan itu menjadi. Cuma ceria ke tidak tu x taulh. Sbb, kitorg gune bahan yg ade je. Masing2 busy nk beli brg lain. So...enjoy it.
First2 masuk kelas lps menunggu Lia dalam setengah jam dkt bus stop, nmpak dorg nie dulu. K, dorang? Sorg je atas nie. -..-

Maafkan patik kerana menunjukkan gambar patik yang meminta kamu semua baling batu. Hahaha.. 
3 budak laki yg merajinkan diri dtg hari Sabtu. Sanggup pegi kedai nk beli 'ubat-ubatan' stapler gun. Hahaha.. 'ubat-ubatan' tu ayat Zul k. (Baju kuning)
Forgot to tell you about my tudung. Haha.. labuh tahap 'ustazah' depannya. Belakang biasa je. *ini tidak adil, tidak adil bagiku...*
 haaa.. one more thing. On that day, aku bawak Canon tu lah. Betapa 'sayangnye' Nadiah nie dkt aku. Dia bwk sekali penutup lens tu ke tmpat len. Dia ckp kalau nak blik amik dkt dia. -_- Ok fine. 
Yang baju hitam tu, kembar suara aku tahun lepas. Tahun nie dh x kot. Hahah.. Bile kitorg cakap berdua, Aqilah pernah cakap yang aku mcm ckp sorg2. Hahaha.. Boleh pulak ade suara sama nieh..
hoho. That's Arif. Kitorg pggil Arep je. SIan dia, time Zul dgn Syafiq beli 'ubat-ubatan' tu, dok sorg jelah laki dlm kls. Haha.. naseb x byk songeh. 
This! Kawan sehidup sekelas aku. Choyy. Ade pulak 'sehidup sekelas' kan.

Me betulkan stapler yang sometimes menaikkan darah orang. Dh ala2 pro plk.. #IniSemuaPoyooo
Konon rajin ah nie. Aku pon x tau sape yg snap. -_-

Haha.. bajet tulisan cantik plk. -..-
One more, aku penah cite tak aku skolah atas bukit? Like seriously sekolah kitorg btol2 'high school'. Bangga jap. Tak caye eh.. jap.. Me will show you!
Gayat x? Hebat tak hebat sekolah SMKBS2 nie. Tolong jeles. Hahaha.. skolah bawah tu Sekolah Rendah lah. Zaman hingusan dulu. Eeee.. Zaman darjah 1 hingga 6 ah. Time tegur2 orang sesuka hati. Tak kenal pon tegur. Betapa peramah nye kami. okkkkk...

And that moment time buat keje tampal menampal memenuhkan semua ruang yang ade, Alia ajak call Aqilah. Sebut je nama Aqilah... mmg menjerit dgn semangat lh aku. Rindu nk kena bebel ngan kau. XP. Time Alia call tu pening dia nak pass phone dkt sape. Semua nk ckp ngan Qilah..
Time nie ah. Hahaha.. miss that moment.
And, sesudah kitorg call dan gedebak gedebuk gedebak gedebuk dah pon siap kelas nie. Cuma simple je lah. Sbb guru kls pon x de an. Ikut kreativiti kite2 jelah. Hahaha.. Ok. That's all for my first late entry 2013. Thanks for reading. :*

Do read, do follow.

No comments:

Post a Comment