Friday 4 November 2011

Kecewa Skit...

Tajuk aura tu mcm lah putus cinta...(b'cinta ke??)
x delah...nie aura nk cite pasal mlm semlam...03/11/2011...
kitowang ada 'Prefect Glamorous Night'...
agk kecewa lah jugk...sbb aura mati2 igtkan best lah mlm tu...
tp... best tu mmg lah ada...tp...x delah best yg aura igtkan tuhh!!
tp...tp..tp...best la jugak...
dkt FB aura dah masukkan gamba2 nye...
Ibu ckp...knp gamba aura mcm x de je....aura kata...sbb kebanyakannya kat camera org len...
hehehe...
nk tgk...tgk kat album 'Prefect Glamorous Night'...
antara gamba2nya...ada kat bwh....
Aku nmpak gemok...!!

Inilah tema mlm tu...

aku je yg pose...sume buat keje msg2..

Wif...Qamarina!!

Best Friend aku!!

Kat meja mkn...

Ketua pengawas sesi ptg 2011

Kakak Comey!!! kak LIM!!
 Okey!! aku mengaku...aku edit sume gamba tu...
sbb kamera aku gamba dia pch2... btw...
gamba2 tu bukan aku yg amik.... Cucu aku yg amik..
atau Aqila...
dia rajin sgt snap gamba2 tu ...
bleyh jd photographer lah Aqila...
ok...btw...sorry lah...x puas ati sgt mlm tu,...x brp best....
OK!! Bye!!

No comments:

Post a Comment